Upper East -

utpumpad

Jag är så fett trött just nu! Jag har inte kunnat sova ordentligt eftersom jag var tvungen att ligga bredvid min AC för att inte svettas ihjäl under natten. Kan ju säga att det bullrar en del, särskilt när jag dessutom har fläkten på. Och även om man har madrass så är det inte så mjukt att ligga på golvet utan säng!

Mm, så har man slitit som ett djur på jobbet hela dagen! Har dock fått väldigt mycket gjort och det är jag nöjd med! Jag har städat färgmaskinen, gjort ordrar, plockat upp varor, fått hem beställningar, prissatt etc, gjort om ean-koderna på vissa färger samt tagit allmänt hand om kunderna. Fett bra jag är ju! Kom också ihåg min lunch ;)

Sen var det övningskörning och långprommis med mamma och Almis som gällde. Nu ska Mikaela snart komma hit och vi äta jordgubbar och hör sen!

Här är förresten ännu ett par bilder från Gotland.

No more ice crean-fice cream for us

Stugfylla - inga fler bilder eller kommentarer från den kvällen tack

På after beach =D

Jag har hittat mitt köksredskap nr 1. En pisk-visp

Fett bohemiska i en park i väntan på att färjan hem ska gå. Vi var tvugna att slå ihjäl över sex timmar mellan när vi skulle lämna stugan och att färjan gick!


Kommentarer
Postat av: Mikak

vafalls , varför är inte jag med på typ någon bild?! Vet itne om du kommer ihåg mig, ett äpple hög och brunt hår i en buskform?

2009-07-02 @ 21:38:01
Postat av: Sarah

What? Du är väl inte med mycket mindre än någon annan

2009-07-03 @ 13:25:18
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0