Upper East -

Je ne suis pas le plus belle du quartier

Jag blir bara sjukare och sjukare för varje minut som går och det är INTE särskilt kul. Jag har ont i halsen, huvudet, ögonen och MUNNEN av alla ställen. VARFÖR har jag ont i munnen???

Annars har dagen varit NICE faktiskt! Fick som uppdrag att ha hand om Almis, så hon fick åka med till Knivsta. Mötte upp Miquila och det blev Tyra Banks show och Top model. Efter det trotsade vi vädrets makter och drog ut på promenad med Alma och Smilla. Det var riktigt trevligt, jag tror att de gillade varandra =)

Kvällen avslutades med Det Okända även om jag inte vet varför man utsätter sig för sådana program då man bara blir rädd för spöken som man inte trodde på ens när man var sex år. Varför blir man fegare med åren?

Nu ska jag i alla fall duscha och sooova, måste ju bli frisk till den massiva utgången på fredag och sen kallar ju Gotland på oss! Det kommer bli så LYCKAT darlings =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0