Upper East -

Kämpigt

Den här morgonen kommer ju bara vara stress från morgon till kväll! Eller, jag började tidigt och fick som vanligt stressa på morgonen. Och som vanligt hade vi inte heller någon frukost hemma så jag fick improvisera som vanligt. Kommer till skolan, etik, är ALLA korkade i den här gruppen jag går i eller? Kan det inte finnas någon med lite normala åsikter? Till exempel någon som inte anser att det ligger i människans natur att konstant gå runt och vilja mörda folk? Jag menar, är det jag som är konstig när jag inte känner en ihållande blodstörst eller är det de som är ovanligt mordiska? Bra start på dagen!

Och nu har vi håltimme från klockan tio till klockan ett. Också jättekul! Men vi ska plugga fysik, göra matte och dricka massa kaffe! För nu har jag köpt ett kaffe-klippkort!!! 10 kaffe för 35 kronor! Helt underbart, man sparar 15 kronor!!! Det är en macka, en tur till Väsby eller hela 3 kaffe till! Det kan ha varit ett skämt men hon sa att de skulle införa årskort. Om de gör det är jag den första som köper ett!

Nu är det physique et mathematique som gäller. Det märks att jag inte pratat franska på ett år, jag bara gissar på stavningen! Nej, det var physique och pas le français! À bientôt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0