Upper East -

Och världen ler mot mig...

Faktiskt, allting känns SÅ mycket bättre idag än igår! Jag upptäckte i och för sig att jag hade glömt kemiboken hemma när jag satt på bussen och även att jag inte hade med mig någon spegel så jag fick använda min mobil (skärmen blir typ en spegel) när jag sminkade mig. Inte så kul...

Men annars har den här dagen varit ganska bra och jag känner mig riktigt produktiv. Jag känner mig säkrare på kemin, har hunnit träna, druckit massa kaffe och cyklade till bussen för första gången i år! Riktigt, riktigt nice! Och svenskan var helt okej eftersom min dikt är helt galen, men jag står för vart enda ord. När den är helt klar kommer antagligen ett smakprov.

Men nu ska jag plugga lite mer kemi och sedan göra lite etik-läxa och kanske läsa igenom religionen. Fast först och främst kemin! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0