Upper East -

Halleluja!

Igår tog min kära mor med mig på en shoppingtur som resulterade i:
o Ett par jeans
o Ett par vita byxor
o Ett vitt linne med tryck
o En randig t-shirt
o En jeansjacka
o Ett par coola skor
o En BH

Det känns riktigt bra. Till sig själv köpte hon bara ett läppstift och ett läppglans (som i och för sig nästan kostade mer än linnet, t-shirten och BH'n tillsammans) och en gorgeous Odd Molly-blus till Jossan! Känns bra ;)

Sen åkte vi och hämtade Alma och myste med henne hela dagen och kvällen och sen drog jag och Carro ut! Och nu har jag utan tvekan botat min fobi från KC! Jag slipper SÅ the mantel of shame på måndag! Nästan i alla fall. Det kanske var nåågra saker bara som inte var helt ok =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0