Upper East -

Helgen

Har den här helgen varit händelserik eller vad? I fredags var jag i och för sig bara en allmänt duktig naturarelev och pluggade massor (eller, massor var väl att ta i, men lite i alla fall) men sen så drog det igång

På lördagen firade vi Morfar i Huddik och det hela urartade i en släktträff med ALLT vad det innebär (gemenskap, alkohol, mat i mängder och hetsiga diskussioner) och vi somnade som vanligt sent och trångt eftersom det är åtta kusiner (Jocke kunde inte komma) och lika många vuxna som ska få plats. Men det gick, finns det hjärterum så finns det även stjärterum!

På söndagen hände det, den dagen jag alltid vetat skulle komma men som jag ändå aldrig skulle tro bli verklig: min syster kom till skott och köpte en hund! Världens sötaste dvärgschnauzer, 2 år gammal och fin på ALLA sätt. Alma hette hon och hon var en riktig pussmaskin. Hela vägen ner i bilen låg hon i mitt knä som ett riktigt gosedjur x)

Så nu Jossan kanske jag kommer hänga mycket hos dig ;) Och jag är först i kö om du behöver hjälp =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0