Upper East -

I'm as blue as can be

Jag känner mig helt nere just nu. Jag vet inte riktigt varför men jag är helt otaggad på livet om man kan uttrycka sig så. Jag vet att jag har massor att vara glad och tacksam och taggad för, ändå känns det som jag helst vill lägga mig under en sten i typ en månad. Eller flytta ut till en liten stuga i skogen och umgås med rådjur. Fett skönt. Nej, det där lät bara udda.

Fem saker att vara glad för då:
1) Det har varit sjuuukt bra väder idag
2) Jag fick massa nya kläder igår
3) Vi gick SÅ the walk of fame igår, och jag hade åtminstone kul!
4) Imorgon slutar jag tidigt och det är bara tre dagar i skolan denna vecka
5) Snart är det sommar och jag kommer ha fett kul!

Sådär, känns det bättre? Nej faktiskt inte. Ge mig en sten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0