Upper East -

Sarah Öst - bilförare

Idag har jag varit ute och kört med mamma för första gången. Dessutom första gången i "riktig trafik". Det var en upplevelse. Det är inte så mycket bilar som kör där jag körde ikväll men det är grymt mycket barn som bor runt omkring. Men vi åkte vid nio så de hade förhoppningsvis somnat och inte sprang runt och var trafikfaror. Det hade just varit snyggt att starta sin körkarriär med ett par smashade barn...

Men i övrigt går det ju riktigt bra, jag kanske inte har den allra mjukaste körstilen än men det artar sig ändå! Men jag måste börja läsa lite teori nu, jag ligger lite efter på den fronten. Men jag vet att man ska köra på höger sida och att man ska svänga på tvåan. Räcker det för körkort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0