Upper East -

The day of today so far

Tid: 16,31
Plats: Hemma
Sinnesstämning: Nöjd med livet

Dagens halleluja: Fick VG på riktprovet i kemi trots att jag sammanlagt pluggat typ 2 h
Dagens YES!: Slutade tidigt!
Dagens NOO!: Mamma väckte mig alldeles för tidigt
Dagens bedrift: Cyklade i regnet till jobbet och lämnade tidrapport
Dagens bedrift #2: Kom ihåg att boka om min körlektion
Dagens bedrift #3: Lyckades med att lämna tillbaka två låneböcker i tid!
Dagens radiokanal: Electro House on D1.FM (klickar mig vidare genom de brittiska kanalerna)

Veckans planer:
Måndag: Vara allmänt effektiv, åka till syrran och sova där, plugga
Tisdag: Hundvakt på morgonen, en lektion i skolan, hundvakt ett tag till, E.Å's (eller ska jag säga Uffe's ;) ) skiva på kvällen
Onsdag: Körlektion på morgonen (stabilt?), skola och kör
Torsdag: LEEEDIG! Blir väl plugg, övningskörning och chill på dagen och pyssel med C på kvällen
Fredag: Ledig på dagen och PAAARTY på kvällen :P

Taggen är på en högre topp än Mount Everest, ahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0