Upper East -

Yey, yey, friday!

Place: Guess, my room, my bed!
Tid: 21.50
Syssla: Har precis packat klart och skriver lite läslogg
Status: Lite uttråkad men på bra humör

Nu är alla delar av Engelska Nationella är nu avklarade! Känns riktigt bra. Och jag har varit helt produktiv idag också. Jag har lärt mig högerhandsregeln på fysiken och verkligen kommit någonstans med religionsprojektet. Jag har packat klart och ska fortsätta på läsloggen. Och jag har lagt all ångest bakom mig! Nu är jag riktigt taggad på släktträff på mormor och morfars sommarställe i glada Huddik imorgon. Kul att träffa alla, och jag har dessutom bestämt mig för att vara duktig naturarelev och ta med matteboken. För snart är det prov och jag ligger efter, sanna mina ord!

Usch, jag känner att jag dessutom lär städa ikväll. Mitt rum vittnar inte om att en artonåring bor där. Mer runt femton. Men så kan det vara ibland, jag SKA fixa det så småningom. Men först läslogg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0