Upper East -

Duktig dunk, Sarah

Jag känner mig ytterst produktiv! Idag har jag hunnit läsa ur den engelskabok som ska vara utläst på fredag, tränat i typ 2 timmar på SAT-words, gått en promenad med Bjurkegren, lämnat tillbaka böcker på biblioteket, hjälpt Bjurkegren med kemin (jag kanske ska bli lärare?), övningskört, lämnat tillbaka en hyrfilm och även träffat Johansson en stund. Nu behöver jag i alla fall inte känna mig lat.

Dock har jag ganska mycket att göra ändå, jag ska skriva en sammanfattning av en deckare till imorgon och jag har inte ens börjat fundera på själva handlingen. Jag undrar hur det kommer gå =) Dessutom har jag ungefär 10000 samhällskunskapsuppgifter, halva engelskaboken kvar och nationella MaD närmar sig med stoooormsteg!!! Och man måste dessutom hinna med att ha ett liv, lycka till Saraust!

Men nu ska jag sova så att jag kan vara duktig och koncentrerad på lektionerna imorgon =P Love =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0