Upper East -

Lundi est IG-jour

Måndag är IG-dag, vilket betyder att jag får vara hemma och stressplugga sånt som jag skjutit upp till sista sekunder. Till exempel måste jag skriva klart min essä som är knappt halvklart och består av svammel och obegripliga meningar. Men det löööser sig. Allt löser sig alltid (nästan).

Om en timme ska jag i alla fall äta lunch med Mikak, hur mycket orkar man fixa sig för en lunch i centrala knivsta? Jag borde kanske borsta håret i alla fall, förmodligen också tvätta det. Bläh, man kanske ska gå och fixa sig lite nu...

Sen såg jag nyss på MTV att Taylor Launter och Taylor Swift dejtar. Maria, du är kööörd ;)

Kommentarer
Postat av: The Toll

Hah! De lär ju inte hålla! Dom kan ju inte heta Taylor Lautner båda 2 lixom :P Hahah :P

2009-11-02 @ 13:32:57
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0