Upper East -

Sarah the warrior princess

Fredagskvällen var intressant. Jag bytte tillfälligt klass för en kväll och har nu sett Jo07a's innersta väsen. Ingen vacker syn. Det var någon slags maskerad och jag fick veta ca 40 minuter innan att jag fick följa med så vad klär man ut sig till? Jag fick låna en mantel av Mikaela och utifrån den skapade (med hennes hjälp) någon slags Xenia warrior princess-look. Jag kan erkänna att jag kunde förväxlats med någon slags Spice Girls-wannabe, i alla fall utan den där manteln...

Jag var i alla fall (nästan) nyktrast i gamet och det kändes ganska bra. Det hade inte sett så snyggt ut att hon som inte ens går i klassen spårade ur och sabbade festen. Speciellt inte eftersom jag tydligen träffade en av dem på Valborg 2007 då jag satt och spillde glass över hela mig på en parkbänk. Vackert. Men inte i fredags, då kunde jag lika gärna vara Blå Bandets förespråkare x)

Men nu ska jag sova eller något för morgondagen skola vigas till övningskörning och plugg! Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0