Upper East -

Vem är jag? Ligger i min säng och är ynklig!

Jag blir nästan aldrig sjuk, sist var i december förra året, men passar det tydligen att göra mig hostig, snorig, huvudvärk, värk i ögonen och ont  i hela kroppen. Kul Jul! Istället för att göra något socialt och aktivt som man brukar förvänta sig av oss stackars vanliga dödliga så spenderar jag kvällen med att lyssna på en duett med bara Mjau som vår körledare Bettan (Elisabeth) tipsade oss om.



Jag undrar om Elisabeth kommer försöka få oss att sjunga den här, det skulle se ut det. Jag och Mikaela som står och jamar för fulla muggar, jag skulle inte kunna hålla mig seriös för fem öre ens ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0