Upper East -

Freeescht ;)

Jag kan erkänna att trots att jag var väldigt peppad förut så kände jag mig ganska så sliten =P Men nu när jag tvättat bort gårdagens smink och tagit ett bad så känner jag mig ännu mer på topp. Jag är till och med så mycket på topp att jag har börjat att rensa ur massa grejer! Jag har sjuuukt många fula väskor som jag inte vill ha längre. Någon som är sugen på en lite halvtrasig vit/beige väska från typ 2002? Inte jag i alla fall.

Återigen förfasar jag mig över alla tändare jag har. Just nu tror jag att jag kommit över 20-talet och mer än hälften vet jag inte var de kommer ifrån. Jag tror nämligen att jag köpt tändare ca 3-4 gånger i mitt liv totalt. Men visst är det så att ena sekunder har man minus på tändar-kontot och nästa dag svämmar rummet över med tändare. Sjukt.

Nej, nu ska jag fortsätta med min lilla städning, jag börjar ju faktiskt bli klar. Sen tror jag att jag borde läsa igenom fysikboken lite eftersom vi har prov imorgon och jag är osäker på mina kunskaper om magnetism och induktion. Ja får väl stressplugga, be lite och hoppas på det bästa ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0