Upper East -

Workworkwork och pluggpluggplugg!!!

Jag känner mig jätteduktig för att jag har jobbat så mycket! Först har jag jobbat på ICA 11.30-19.00 igår och idag har jag jobbat på Knivstas Stolthet KB i fyra timmar som vanligt. Bra Sarah!!!
Nu hade jag planerat in att plugga lite och så men jag kommer liksom inte igång riktigt. Jag ska ju skriva en essä tills på tisdag efter lovet men än så länge har jag i princip skrivit en rubrik.

Men nu är det ju lov och jag har en maaassa tid på mig att skriva. Snart ska jag i alla fall träffa en störd liten plutt och vi ska köpa mat och vara fett husliga och laga! jag har för övrigt varit grymt huslig idag och tagit ut tvätten och torktumlat. Hur många har gjort det idag egentligen??? Men nu måste jag sätta på mig byxor eller nått för det här duger inte att gå ner till ica i x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0