Upper East -

Jag ÄLSKAR min mamma

Har inte jag en helt fantastisk mamma som väcker mig kvart i sju på morgonen och inbillar mig att jag måste upp upp upp! Saken är den att mamma vet att jag börjar 10.10 idag, och hon väckte mig bara för att... jag vet inte varför. Tack.
Puss och kraaaaaaaaam mamma!

Fast vem vill ligga och dra sig i sängen när man kan välkomnas av en mörk och kall höstmorgon utanför? Jag hör bara hur fiktiva fåglar kvittrar "Godmorgoooooon Sarah, hela livet vill jävlas med dig idaaaaag". Men nu ska jag inte bittra sönder, har lite glädje och triumf kvar från igår när jag skrev klart och skickade in essän! Grattis till mig.

Frukost någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0