Upper East -

Kollektivt självmord?

Någon som är på ett kollektivt självmord. Vet ni hur bitter jag är när jag sitter här och skriver på min essä som helt enkelt vägrar bli mer än 2.5 sidor!!! Eller okej, nu har jag lyckats med att svamla ihop nästan tre sidor. Detta trots att jag tagit bort allt fusk med radavståndet. Det var faktiskt ganska uppenbart att allting inte stod rätt till med formateringen :P

Men whatever, nu sitter jag och svamlar om fördelar och nackdelar med självhjälp. Hipphurra, det här kommer bli en helt amazing essä. HAHA nu lurade jag er igen! Det blir knappt en essä, bara massa värdelös text, jag kommer behöva skämmas för det här. Och det ska vara klart på torsdag. Som sagt, jag håller helt enkelt på att bittra sönder just nu. Det jag skulle behöva just nu är en stor skål glass, en bra film och en skön filt, alternativt en liten hutt och peppande musik. Jag har inget av det. Jätteskojigt, nu ska jag svamla vidare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0