Upper East -

Peppade Petra inför vecka 42!

Jag tror att den här veckan kommer bli awesome! Jag vet inte exakt varför, jag bara tror det. Visst att det kanske inte bli 100% kul med matteprov på tisdag men å andra sidan så är ju det överstökat sedan! Då är det bara full rulle fram till helgen som säkert också kommer bli awesome. Det känns som om alla helger börjar bli mer eller mindre awesome just nu!

I och för sig kommer jag behöva sitta klistrad framför datorn och skriva X antal essäer plus ett filmmanus, men det är bättre än att sitta i tre timmar och plugga sinussatsen, derivering av cosinuskurvor och inte minst trigonometiska ekvationer med radianer. När den här terminen är slut kommer jag aldrig mer läsa en enda mattekurs. ALDRIG! Helvete heller att jag kommer läsa något naturvetenskapligt på universitet!



Glöm att den här superseriösa bruden nånsin kommer bli mattesnille eller toppfysiker. Inga nobelpris här inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0