Upper East -

tiiidsfördriiiv

(x) snott den här listan uppenbarligen

(x) varit full - sånt sysslar jag inte med! Jo förresten, det kanske jag gör...
( ) fått sparken - konstigt nog tycker jag själv
( ) bott utomlands - nej, men det kommer...
(x) varit i knytnävsslagsmål - på en busstation mitt i natten i stockholm, tack för den goda matchen Annina
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak - men jag har inte gett upp än ;)
( ) blivit arresterad - mer tur än skicklighet kanske =P
( ) försökt köra ifrån polisen - just nu försöker jag bara lära mig att köra över huvud taget
(x) hånglat med en främling - Kan hände vem som helst... ehe...
( ) gått på en blinddejt - Ge mig en man och jag är på
(x) ljugit för en kompis - jotack
( ) varit kär i en lärare - Nej, biologi-jonas räknas inte
(x) skolkat - vem har aldrig skolkat???
( ) legat med en medarbetare - hahahahahhahaha... hahahahhahaah
(x) haft one night stand - jo.
(x) avfyrat ett vapen - tror att pappa hade nått gammalt luftgevär som jag fick prova
( ) sett någon dö - nej tack
( ) medlem i 10.000 m klubben - ge mig en man och jag är på
( ) haft en nära döden upplevelse - ingen som räknas i alla fall
(x) busringt - Skogens änglar är da shit
( ) ätit sushi i Tokyo - nixpix
( ) åkt snowboard i Colorado - icke
( ) rest på semester ensam - nej...
(/) ett husdjur - jag har haft kaniner och nu lever jag på syrrans hund ;)
(x) somnat i skolan eller på jobbet - OM jag har
( ) använt ett falskt id - behövs inte ;)
(x) tittat på en solnedgång - det bästa =)
( ) varit med om en jordbävning - nej
( ) rört en orm - Har ett starkt minne av att jag höll i en orm i USA
( ) sovit under stjärnorna - Nej, vi fick ju inte det =(
(x) ifrågasatt mitt hjärta - ja, ibland gör man ju saker man inte ska
( ) varit besatt av post-it lappar - jag har försökt hålla reda på mitt liv med post-it men det funkade inte
(x) varit vilse - lost in translation är mitt andranamn
(x) simmat i havet - som fisken i handsken
(x) sjungit karaoke - högt över haaaaavet
(x) betalat för mat med bara mynt - vad ska man annars köpa för mynten? Vinterjacka eller?
( ) fyllt på olja i bilen - pappa fixar
(x) ätit godis till frukost, lunch och middag - kan ha hänt... framförallt när frukost=lunch=middag
(x) gjort upp eld på en strand - kändes väldigt robinsson
( )förstört en fest - festen är slut, dags att packa ihop. Inte min line direkt :P
(x) stulit - ett armband från glitter (minns det som om det var igår)
(x) åkt rullskridskor - jag och madde på rull, då kan ingen stoppa oss
( ) varit förlovad - sånt sysslar jag definitivt inte med
( ) hoppat från en bro - hoppar du så hoppar jag
(x) stannat uppe hela natten - jag, carro och stockholms centralstation har stannat uppe tillsammans många gånger
(x) förlorat min bästa vän/partner
( ) inte duschat på en vecka - har faktiskt inte hänt, till min egen förvåning
(x) legat på sjukhus - när jag var typ ett halvår, räknas det?
( ) brutit ett ben - det överlåter jag åt storebror
( ) en/flera tatueringar - även det får storebror ta hand om
(x) skrattat så mycket att jag grät - OM jag har
(x) fuskat på ett prov - har man smarta kompisar måste man väl få ta lite nytta av dem också
( ) haft en Britney Spears-skiva - behövdes aldrig, syrran kirrade skivorna
(x) dansat på ett bord - i fredags till exempel när jag visade lite schöna moves
(x) kört för fort - inte med flit!
(x) varit alldeles för snäll - småsyskon är alltid för snälla mot sina storasyskon. Stryk ska de ha!
() fjällvandrat - Besegrade Storsnasen 2003 (eller ngt sånt)
(x) badat naken - i månens sken =D


Kommentarer
Postat av: Madde

hahah, heeeerlig lisa sarah! och vi borde definitivt ta en runda med rullskridskorna snart, göra vägarna osäkra igen liksom!

2009-10-15 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0