Upper East -

törnrosa är mitt andranamn

Fy stryk, man sitter ju inte direkt och är på sitt mest fokuserade humör just nu. Jag vaknade klockan sex i fredags, sedan dess har jag sovit ca 1.5 timmar (och enligt Mikaela snarkat under tiden =P ) och nu känner jag att sängen kallar ganska bestämt på mig. Det är ju inte heller så att jag haft lugna gatan under tiden heller utan jag har gjort saker konstant!

Fredag:
Körning
Skola
Jobba på Ica (vilket faktiskt var riktigt, riktigt kul)
Hämta hund och diverse hos J
Hem och städa
Duscha och packa
Dra till Carro
Dra till sthlm och göra massa dumma saker
Kvällen avslutades otippat nog i Spånga

Lördag:
Glöm allt vad sova heter, upp kl 04.30
Taxi till Tensta, tunnelbana till sundbyberg, pendel till centralen, sj-tåget till Knivsta
Pissväder i Knivsta
Tillbaka till Carro för ombyte etc
Jobba
Lunch med C och M
Dricka thé chez moi ned C och M
Jag och C däckade i min säng i 1.5 h
Middag med mor och far
Filmkväll hos C

Och nu sitter jag här och det ska bli så jävla skönt att sova. Törnrosa är så mitt andranamn den här natten för jag skulle utan tvekan kunna sova i 100 år... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0