Upper East -

Work@KnivstaByggmarknad

Ja, man ska ju vara glad att man har ett jobb, och visst är det roligt, men jag skulle inte heller tacka nej till att ligga och lata mig i min säng heller. Men vila kan man göra i graven, och det kommer bli en extremt lugn kväll ikväll om det inte händer ett mirakel eller två. Men det är bra, man behöver inte vara ute och ränna varje kväll! Dessutom måste jag plugga matte och skriva essä och vara allmänt satsig och seriös. Så det så. Seriösa Sören is in da buildning yao!

Nu är det 1 timme och 20 minuter kvar och sen blir det raka vägen hem med min punkterade cykel. Det tar i alla fall bara 10 minuter, om jag får det där Ica-jobbet kommer det ta typ en timme. Men ändå värt!

KUNDER I KASSAN, KUNDER I KASSAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0