Upper East -

You spin my head right round

Ja nu sitter jag och klunkar cola och snart bär det av till Götet avec min trevliga familj minus Joss. Jag kom precis hem från en körlektion som gick oväntat bra eftersom sömn inte var sådär jätteprioriterat igår.

Det blev en awesome kväll såklart, som vanligt. Själv kom jag i princip direkt från jobbet, men vem bryr sig? Taggen var ändå på topp. Vi var nästan helnyktra, också bra. Det var helt enkelt en riktigt, riktigt lyckad kväll med bra musik och massa shake! Det avslutades (självklart?) med ett maxmål, arlandabussen och sedan the walk of fame hem från AR. Fast vi var lite bittra över att det inte fanns en enda taxi ledig som kunde skjutsa hem oss från AR så vi var tvungna att köpa lite färdkost på statoil. Statoil ligger så bra till ♥

Dock är jag så jääävla trött på DRÄGG som ska hålla på och kladda hela tiden! Det finns en gräns då det går från roligt till äckligt. Jag fattar inte hur vissa kan ha sån jävla icke-feeling för när det är dags att ge upp och gå!

Det här var gryyymt, nu är taggen på topp till på lördag =D Då jävlar ska vi vara fräscha :D Och ta airport coachen till arlanda och ta den bussen hem. Typ. Kanske. Vi får se. Jag lovar ingenting, det brukar bli bäst så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0