Upper East -

Kill me Bury me

Jag är så jävla uppgiven just nu. Vi har alltså ca fyra dagar på oss att skriva klart projektet. Jag har nästan skrivit klart min resultatdel. Nästan. Det är liksom inte ens klart! Det borde ha varit klart, det borde ha varit JÄVLIGT klart!
Men det är det inte. Tyvärr.

Men vi har åtminstone skrivit inledningen, det känns ju som en jävligt positiv grej i alla fall. Men vi har källkritik, diskussion och slutsats samt hela jävla layouten kvar. Och jag har kanske jobbat i... 30 timmar. Man ska jobba i 100. Kul. Jag kommer behöva sitta 24 timmar om dygnet den här veckan om jag ska komma upp i 100 timmar. Vilket är jävligt tveksamt ändå. Idag har jag i alla fall suttit i typ 3 timmar och finlirat så att det ser bra ut. Om det inte ÄR bra så kan det åtminstone SE bra ut. Det är ju typ det som är det viktigaste!

Igår tvingade jag med min andra hälft ut på en liten spontan utgång. Det var lagom trevligt. Vi höll oss i skinnet minst sagt. Har dock för mig att vi hade någon jätteseriös diskussion med någon okänd kille samt att hälften av de som var där var utklädda till pysslingar, pokemon eller andra obehagliga varelser som borde hålla sig på den freakshow där de hör hemma. Okej, det var lite hårt sagt. Men det var trots allt sant.

Nu ska jag göra te alternativt kaffe och skriva lite till. Det blir bra, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0