Upper East -

woop woop

21 januari blev 21 december. Jag har små bröst nu. De är assnygga! Och små var kanske att ta i, men de är väl inte överdimensionerade längre. För tillfället är de hårda som fotbollar och står rakt ut, Saiepour sa att tyngdlagen skulle göra sitt men jag hoppas att han har fel... Dock måste jag tejpa ärren i tre månader och tejpen kliar så man kan dö! Mindre bra. Och sova med pytteliten sportbh är inte heller supermysigt. Och jag är galet röksugen för tillfället.
För tillfället är det enda jag gör att spana in mina nya bröst och klia på tejpen. Om sex veckor får vi se slutresultatet. De är så grymt snygga. Vill bara trycka upp den i varenda liten "experts" ansikte och skrika VA FAN SÄGER NI NU DÅ???
Min jul kommer vara så jävla kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0