Upper East -

Sareanus har haft en bra dag

Dagen kanske började lite turbulent men över lag har det här varit en bra dag. Jag skrev först på min självbiografi men åkte ganska snart till min älskade syster och drack kaffe och pratade =) Det känns som om vi träffas lite för sällan under sådana omständigheter. När jag lämnade Vaksalagrottan mötte jag Mikak på stan och drack ännu mer kaffe på Waynes. Waynes är definitionen på gott kaffe!

Nu på kvällen var det dags för kör igen och även om Irish Blessing tyvärr är en ganska tråkig sång och Walking in the Light låter precis som Shine your light så var det riktigt kul. Om bara vissa människor kan skippa sin attityd...

Ikväll blir det lite självbiografi och sen lite allmänt chill =) Dessutom har jag ju en vägg att titta på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0