Upper East -

Sitter i Macsalen

Sitter i C300 mitt bland journalistikare och annat pack tillsammans med Mickan. Mickan fixar med sin photoshopbild som förövrigt blir awesome. Jag skulle egentligen skriva på mitt projekt men jag fick inspirationsstopp och inte ens vår älskade rektor kunde ge mig skrivarlusten tillbaka.

Mickan ska förresten ge mig en rosa ponny, bara så ni vet =)
Nu ska jag försöka hitta på något att skriva om! D... Vad kan man skriva på D? Mickan föreslog dase men den idén fick ett ganska kyligt mottagande från min sida. D... Dans? Fast jag dansar ju inte särskilt mycket... D... D... MEN KOM MED NÅGOT FÖRSLAG DÅ OCH SITT INTE BARA DÄR!


Kommentarer
Postat av: GK

hoppas du kom på nått till slut:P och min bild e klar! ja!!!

2010-02-17 @ 12:48:36
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0