Upper East -

En vecka av det nya året har gått

Yep, nu har det gått en vecka och vad har man hunnit med egentligen? Jag har jobbat både på KB och Ica vilket känns bra. Jag har hunnit med årets första utgång med Bjurkis, E.Andersson och Dragarbrunnspacket. Jag har hunnit med att köpa liiite för mycket saker för en liiite för liten lön (det blir till att leva på knäna resten av månaden). Jag har hunnit bowla, bli sjuk, supa bort min mobilpenna, övningsköra, fika med tha mattebruds subtraherat med Mickan och äta thai två gånger. Det har faktiskt varit en ganska händelsefylld vecka =)

Resten av den här veckan kommer att bli mindre händelsefylld. Imorgon ska jag gå en promenix med Björkegren och övningsköra men efter det kommer det att bli en dag i sann eremitanda. Jag har bestämt att jag och min bror ska ha kvalitetstid innan han drar tillbaka dit han kom ifrån (alltså åre där han pluggar) och jag bryr mig inte om vad han tycker om saken. Det kommer bli mysigt, det kommer bli mysigt, det kommer bli mysigt...
Jag ska jobba hela lördagen och på söndagen ska tant sarah vila. Minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0