Upper East -

Snodd lista men jag älskar ju såna här ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja skoja inte, jag har nog gjort mer än jag borde ha gjort ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Eh, minns inte men jag hoppas det...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja, Taizé-Martin fick barn av någon märklig anledning
4. Dog någon som stod dig nära?: Ville dog, det kanske räknas
5. Vilka länder besökte du?: Belgien, Frankrike, Kroatien. Tror att de var allt.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Körkort, seriositet och lite kontroll i livet 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23 juni, 4 september, 1 januari och massa andra dagar
8. Vad var din största framgång 2009?: Framgångar? Ja, jag har framförallt kommer sjukt mkt närmare körkortet, klarat nationella ma D och gjort så många roliga resor som jag aldrig kommer glömma. 
9. Största misstaget?: Jaaa, jag kan erkänna att jag sagt och gjort lite saker jag kanske inte riktigt kan stå för i alla lägen men jag tror inte att jag har något att direkt bryta ihop för.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har haft extrema blåmärken och brännmärken
11. Bästa köpet?: Kan vara min svarta klänning med hyskor eller min monkiklänning
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Mat och alkohol, sorgligt men sant
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Massa saker gjorde mig glad. Gotland gjorde mig glad, Taizé gjorde mig glad, g på nationella ma D gjorde mig glad =D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Infinity, Segertåget, vissa Taizélåtar och Just Dance.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Utan tvekan gladare. Det här har varit ett riktigt bra år
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Pluggat och sovit
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Dumma saker på fyllan
18. Hur tillbringade du julen?: Hos mormor med familj och halva kusinkåren
19. Blev du kär i år?: En väldigt kort period, släppte det väldigt snabbt
20. Favoritprogram på TV?: Mommas boys utan att tveka
21. Bästa boken du läste i år?: Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet var mycket bra, det var även alla får ligga och mina gamla dagböcker ;) 
22. Största musikaliska upptäckten?: Kent utan tvekan. Jag som varit Kenthatare hela livet
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Ja, en klocka och trosor.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Inte vad jag minns faktiskt, ett skärp
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Skrev Nationella Matte D och hade åldersångest
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Det finns det säkert men det var bra som det var
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Humörstyrd. Om jag kände för att gå i skitiga jeans och tjocktröja gjorde jag det och kände jag för att gå dressad till tänderna gjorde jag det
29. Vad fick dig att må bra?: Peppande ord från mina vänner och cola 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Jag sysslar inte med sånt.
31. Vem saknade du?: Mina kusiner som alltid.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Massor med bra folk men jag tror inte att Wikström passar in här ;) Jag kan tyvärr inte komma på vilka de bästa är...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0