Upper East -

Hur vet man att man har för mycket tid?

1. Man läser folks bloggar, fast man inte ens bryr sig
2. Man bloggar själv, trots att man egentigen inte har något att skriva
3. Man använder mer än 10 minuter för att sminka sig innan jobbet
4. Man städar frivilligt trots att det inte är särskilt stökigt. Bara för att liksom
5. Man kollar igenom folks bilder på facebook, trots att man knappt känner dem. Bara för att liksom
6. Man kollar igenom sina egna bilder på facebook, trots att man redan vet vilka de är och hur de ser ut

För övrigt har jag idag gjort av med sjukt mycket pengar jag kanske inte borde gjort av med. Jag skulle åka en kort, kort stund till stan och köpa två ramar till bilderna jag köpte i Paris. Och just det, jag behövde en svart kajalpenna och en eyeliner. Och då kan jag lika gärna köpa några penslar, för det är ju bra att ha en för ljusa skuggor och en för mörka! Och det där armbandet var så hiiiimla fint. Och den där kjolen var ju fin, och nedsatt!!! Och jag HAR ju faktiskt letat efter en sån där hårdekoration. Och det där halsbandet var ju awesome! Och om jag väl hittar ett par solglasögon jag passar i så är det väl synd och skam att låta tillfället fara förbi!

Dålig, DÅLIG Sarah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0