Upper East -

Nv07a och Rosendal...

Jag tror att jag kommer sakna Nv07a, Rosendal och hela grejen med att gå i skolan mer än jag trodde att jag skulle göra... Seriöst, jag har faktiskt en liten klump i magen just nu, det känns liksom inte lika skönt att slippa folk längre (med undantag). Och kaffe, fredagsprat, spela spel under lektionerna, ångest och lycka och allt sånt där som man får om dagarna, vad ska jag göra nu? Inget mer att sträva efter. Bara det känns som en anledning till att plugga direkt. Att återigen ha ett bestämt mål. Hur lever man livet utan ett bestämt mål?

Så vad händer i sommar? Lite jobb. Lite resor. Förhoppningsvis lite slappartid. Partyparty kanske. Vem vet.

Shit. en extremt stor spindel klättrar just nu på mitt tak och den kommer närmre och närmre. Frågan är om jag orkar gå upp och ta bort den nu eller om jag ska vänta en stund. Den verkar inte särskilt intresserad av mig. Hoppas den inte ramlar ner i min säng bara. Det skulle vara ytterst obegagligt. Så länge den är i taket kan jag stå ut med den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0