Upper East -

Körkort och mardrömmar

Kanske inte berättade att jag haft körkort i exakt en vecka. Så jag gör det nu. JAG HAR TAGIT KÖRKORT!

Jag har dessutom fortfarande mardrömmar. Inatt drömde jag en fruktansvärt obehaglig dröm:
Jag skulle gifta mig med BlondisPlattis storebror (fast jag misstänker att han inte ens har en storebror). Storebrorsan visste inte att jag och BP träffats förr och vi hade både en tyst överenskommelse över att låta det vara så.
Tyvärr hade jag även två vänner, muminludret och slynan (aka Mikak och Tollet, vi får säga så till varandra) som tyckte att det var en jättebra idé att under själva bröllopsmiddagen kalla in alla mina gamla ragg från Ludar till Lovering på rad sjungandes Santa Lucia, självklart med BP himself i spetsen. Det blev jääävligt dålig stämning kan jag ju bara tala om.

Detta blev ett inlägg fullt av kodnamn och interna skämt, men tänk er själva att gifta sig med brorsan till ett gammalt ligg. Inte okej stämning när det kommer fram... Speciellt inte mitt under bröllopsmiddagen. Så Mikak och Tollis, om ni inte svär på att aldrig göra så inför Gud, era mormödrars gravar och er egen heder så är ni INTE bjudna på mitt bröllop.

Tack för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0