Upper East -

Skjut mig, häng mig och stryp mig långsamt på samma gång

Skolan håller på att förstöra hela min tillvaro! Jag skojar verkligen inte, jag har mardrömmar om nätterna och ångest om dagarna och jag skyller allt på skolan. Just nu har jag sex och en halv timme på mig att skriva en formell undersökande rapport på engelska och jag har kommit ungefär halvvägs. Jag tror att den kommer att bli klar, men den kommer knappast bli bra! I princip har jag kopierat Wikipedia och skrivit om orden. Urkund kommer att bli arg på mig...

Jag skojar inte när jag säger att jag drömmer mardrömmar, eller mer konstiga och obehagliga drömmar VARENDA natt. Hittills har jag drömt:
1. Om Pelle och Kalat i en bdsm-akt ingen vill se
2. Att R stod för Radu och en remake av "jag-har-en-halvrumän-i-min-mage"-drömmen
3. Att jag hade blivit kallad till sjukhuset och F var min läkare. Dååååålig Stämning *klappklappklapp*
4. Att Mickans lillasyster och Sayehs lillebror skulle gifta oss och jag och Maria tvingat lillsyrran att bli tärnor trots att vi knappt känner henne

Jag undrar vad det kommer bli för dröm inatt. Hoppas bara in att det blir värre än Kalat i string och Pelle med piska för jag klarar inte av mer av den varan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0