Upper East -

Släpp till i hamnen

Seriöst, helgen var riktigt, riktigt bra. Precis som jag hade tänkt mig och mer därtill! Kvällens citat var nog utan tvekan "Släpp till i hamnen" när det jag egentligen ville få fram att jag hade slem i halsen. Man kan tvista om vilken form jag var i vid det tillfället. Dagen efter blev också en succé, ett enda virrvarr av sömn, dålig tv och snack om gårdagskvällen med Mikak. Jag gillar't.

Synd bara att det känns som att hela världen ligger på mina axlar på grund av det här hemska projektarbetet. Men snart är det över, fy vad skönt det ska bli. Och det är ju inte långt kvar till studenten. Det om något ska bli extremt skönt!

Ikväll blir det kööör! Jag älskar det, tyvärr tror jag att den 1.5 h i veckan kommer att ge mig skrattrynkor innan jag fyllt 20. Jag är alltid åtskilliga kilo gladare när jag går hem än när jag går dit =D

Sareanus ska nu gå och sätta på sig byxor. Sen ska hon gå till the Place (Biggankyrkan) och sjunga =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0