Upper East -

Slut på lovet =(

Idag är det sista dagen på lovet och vad har jag gjort?
Jag har:
1. Jobbat med projekt (kollat på dåliga skräckfilmer)
2. Sjungit och shit
3. Gått ut (dock något misslyckat)
4. Varit bitter
5. Skickat sjuka sms (Mikak, hon har tre kanter...)
6. Betett mig obehagligt tillsammans med Mikak
7. Kollat på melodifestivalen och oroat mig för mina föräldrar
8. Pluggat och varit duktig
9. Kirrat maskeradoutfit (inklusive röda stövlar)

Idag har jag dock varit sjukt effektiv och gjort klart min biologirapport om hjärnan. Det kanske inte blev så bra, men vem bryr sig? Det är klart och det är ju det som är det viktigaste, right? Jag vet dock inte riktigt när den ska vara inne, någon som vet?

Imorgon börjar som sagt skolan, men jag ska inte komma tralllallalallalalalalalaa. Jag ska gå till doktorn x) Sareanus kanske ska operera sig, det ni! Nu är ni avundsjuka, eller hur ;)

Trots att jag har varit duktig och gjort biologigrejen har jag extremt mycket kvar att göra. Be my guest gnager i mitt huvud, the collector stirrar ondskefullt på mig, töntjohannespraktikanten vill ha sin rapport och sen har vi ju projektet. Nu fick jag ångest igen. Vilka ska man bjuda till en middag. Vad sägs om Jesus, Påven och Jude Law?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0