Upper East -

Ehrm..

Jag har en dålig känsla inom mig. Fick just ett sms av GK där hon skrev "hur långt har du kommit med samhällskunskapsgrejen, jag är på punkt två men vet inte riktigt om jag hinner klart med alla punkter innan jag måste sova. Hur går det med powerpointen". Min spontana reaktion var att svara ärligt och säga "jag har inte börjat för fem öre ens", jag slopade det och tänkte istället skriva "det går jättebra, är nästan klar". Jag valde bort även det till fördel för: inget svar alls. Jag har kladdat ner lite på ett papper och det kommer lösa sig. Improvisation har vi fått för våra dygders skull.


Den här veckan har i allmänhet innehållt mer jobb, skivor och alkohol än skolarbete vilket sorgligt nog var planerat men kanske inte det bästa man kunde vänta sig. Igår var jag endast i skolan för att opponera och respondera på projektarbetet och jag rustade mig för krig. Dock gick det faktiskt ganska bra. Jag gick in för att vara mild, försiktig och mottagande för kritik som en god kristen hade varit. Det gick bra! Jag fick råskynda mig hem, prioriterade bort mat för dusch och ilade till jobbet. Åkte från jobbet till Mikaks skiva i ilfart och fick fixa mig på bussen. Stabilt där.

Under dessa dagar har jag verkligen lärt mig något om mig själv: När jag äter middag måste jag dricka mycket för att bli full, när jag inte äter middag blir jag ungefär lika alkoholtolerant som Sayeh. Men vad väljer man: åka till en skiva lite halvhungrig med rent hår och utan ett grönt moln av svettlukt omkring sig eller åka mätt och belåten men ungefär lika fräsch som ett kebabkök?

Nu orkar jag inte skriva mer, men jag kan lägga upp lite bilder på hur jag och Maria såg ut som polis/badvakt.




Jag gillar att min mössa är så stor att den hela tiden halkade ner för ögonen på mig. Jag fick också för mig att jag hela tiden skulle låsa fast Maria i mina handbojor... Men jag har i alla fall rent hår. Som dessutom är nyklippt och nyslingat om någon undrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0