Upper East -

Ajdoooooo

Kommer ju definitivt få spö när jag kommer hem till Uppis på fredag. Smarthuvet Sarah har ju naturligtvis köpt två nya väskor inom loppet av två dagar. En Ralph Lauren och en Gucci. Bara sådär. Tradera är ju inte bra för mig. Men de äääääär ju så biiiiiiilligaaa. Men mamma säger ju att jag inte ska köpa nya väskor och blir arg bara jag tittar på nya saker. För jag har ju ganska många väskor redan. Men vem kan ha för många partyväskor egentligen? Tror att jag kan räkna upp till 11 stycken nu. Ooooups...  Men jag tar det från mitt matkonto. Därför blir det Ivars kycklingfilé för 29,90 kilot, havregrynsgröt och Euroshopperpasta som står på menyn denna vecka. Om jag äter billigt kan jag shoppa dyrt. Det fattar ju varenda människa som gått matte b :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0