Upper East -

Kan inte sova, jag ska släcka din låga

Vet inte varför jag inte kan sova. Låg länge i sängen och försökte blunda. Gick upp. Vad gör man om man verkligen inte kan sova? Tänkte att om jag gick upp kunde jag börja om natten och somna sen... Funderar om en stund med Paul Gilbert kunde få mig att somna. Han är ju inte direkt så upphetsande. Önskar att jag hade min Mao-bok. Perfekt avslappning...
.
Imorgon ska jag och föräldrarna äta hotellfrukost. Av någon anledning som jag knappt minns har vi fått massa gratisbiljetter på Scandicfrukost. Mums! Jag ska frossa i färsk frukt och sånt! Sen ska jag nog ta mig till biblioteket och vara duktig och plugga. Duktig Sarah.
.
Idag stod ridning på schemat. Hoppning i Nacka. Fick en supermysig häst, en Macho! Fast han hette ju Hevant. I stallet var han precis som ett mysigt halvblod ska vara och på banan hade han framåtbjudning utan att vara jobbigt hetsig. Nu var det ju så länge sen jag red så jag reserverar mig för vissa lite klumpiga hopp när vi hoppade lite högre hinder. Men att en ridskolehäst kunde vara så mjuk och fin och gå i form trots att jag knappt kom ihåg hur man gjorde en riktig halvhalt (okej, det minns jag faktiskt) är ju otroligt.
Är nu lite trött i musklerna, öm i skrevet (lättridning tar ut sin rätt) men ändå otroligt nöjd. Jag vill rida mera!
Hästar är ju så fiiiiina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0