Upper East -

Detoxen gick ju som den gick...

Jag bröt den i fredags. Det var fan värt det! Nudlar har aldrig varit så gott. Inte kyckling heller. Inte bröd heller. Mmmm, aldrig mer leva på grönsaker!
.
Helgen har varit kass, precis som jag förutspådde. Det roligaste som hände var när en åtta-nio-åring kom in på ica när jag jobbade och sa i princip "jag ska komma och råna hela butiken". Oohnoo, I'm so scared för ett litet barn som är ett äpple högt och som jag i princip kan blåsa omkull. Sen började jag skratta när en kille kom och köpte slitz. Vem köper slitz på ica? Vem köper slitz över huvud taget? Skaffa en tjej! Jag försökte hålla mig seriös men det gick inte. Piiiiiiiiiiiiiiiiinsamt!
Annars har helgen varit rätt händelselös. Nu sitter jag och lyssnar på radio. Sjunger självklart med, högt och ljudligt. Garanterat fel text, men vem behöver sjunga rätt när man kan sjunga högt och falskt? IDOL NÄSTA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0