Upper East -

Eeeehh, tjänstemannavälde är dumt. Såå, eeh, man borde begränsa byråkratin...

Skriver tenta. Har ingen jävla aning om vad jag skriver heller. Äter mest nötter som jag hittade i ett av köksskåpen här på huges. Cigaretterna är självklart slut. Jag har skrivit ungefär en halv sida. Bara 8,5 kvar! Jag har en ambition att åtminstone skriva klart en av de tre frågorna idag. Det ska jag nog fixa. Imorgon blir det inte mycket tid att skriva. Men sånt är livet. Jag orkar ju inte ens nota, skriver typ "HITTA NOT" och hoppas på det bästa. Jag hatar livet. Äsch, det blir nog bra! Man måste tänka positivt.
.
Nu måste jag behärska mig och ställa undan nötterna innan de tar slut. Jag hade ju tänkt att åka till biblan och skriva, men det kommer ju inte hända. Jag har duschat men mer än så tänker jag INTE göra idag!
.
Okej, ett, två, tre nu tar jag ett djupt andetag och dyker ner i förvaltningspolitikens spännande värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0