Upper East -

Flytt, flytt, flytt :D

Nu har alla mina grejer fraktats från Vaksalagrottan till Solna. Très nice. Jag är på ett sätt lite nervös för att flytta, mycket mycket värre än när jag flyttade hemifrån första gången. Men nu kommer jag lite närmare skolan och, eh, mitt liv... Men jag kommer sakna balkongen! Jag älskade min balkong ♥
.
Dock kan jag erkänna att jag nog är lite bortskämd. Har fått massa saker av mamma och pappa som en 20-åring oftast får införskaffa själv. Men jag är väldigt, väldigt tacksam och jag tycker att så länge man erkänner att man är bortskämd så är det inte så farligt...
.
Nu sitter jag och väntar på att bli utfodrad. Okej, det lät också lite bortskämt, men det är väl ändå föräldrars plikt att utfodra sina barn? ;) C'est très bon (eller säger man c'est très bien?). Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0