Upper East -

Nu suger ju livet! Igen!

Jahapp, då var man tillbaka på ruta ett. Ruta ett är ångestrutan. Jag har grym ångest. Till imorgon ska vi ha läst kapitel 1-9 i en bok och kapitel 1 i en annan. I den första boken har jag läst ca ½ kapitel. Den andra boken har jag inte ens. Och vi har instuderingsfrågor att svara på också. Vi ska fylla ca 1 A4-sida. Jag har skrivit ca 5 rader (och fyllt ut lite med en stooooor rubrik). Men imorgon ska jag till skolan tidigt och svara på dem. Hoppas att jag lyckas, man vet ju aldrig säkert...
.
Hade ju tänkt att sitta hela kvällen och läsa och svara på frågor. Det var ju en ganska orimlig tanke, som om det någonsin skulle hända? Istället har jag (som vanligt) endast hängt på facebook och på tradera.com. Jag funderar på att spärra tradera på min dator. För just nu sätter jag en väska som jag egentligen inte behöver före ett sl-kort som är mer väsentligt... Men så tycker ju inte min reptilhjärna som har snöat in sig på väskor...
.
Jag vill bara hänga mig i björkstens slips. Undrar om björksten fortfarande jobbar kvar. I så fall ska jag ringa och fråga om jag får hänga mig i hans slips.
.
Nu ska jag läsa mer. As if...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0