Upper East -

Ny dag = nya tag

Igår kändes det som att jag tog tag lite i mitt liv, skaffade böcker till skolan, rörde mig utanför huset, jobbade m.m. Idag ska jag ta tag i mitt liv ännu mer. Jag ska åka till min nya lägenhet i Solna (♥), skriva ett grupparbete utan grupp som ska vara inlämnat imorgon (känns ju helt okej) och om jag orkar ska jag åka till skolan och skaffa ett nytt universitetskort eftersom jag självklart tappade bort mitt efter en månad (det var ju bara en tidsfråga...).
.
Jag måste också till biblioteket. En bok ska tillbaka (Övernationella idéer - snark) och en bok ska lånas (Demokrati och Byråkrati - dubbelsnark). Demokrati och Byråkrati var den enda av den här delkursens kurslitteratur som fanns på biblioteket, och även den enda boken som inte fanns på Akademibokhandeln. En tillfällighet?
.
Bla, bla, bla, snart ska jag till Solna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0