Upper East -

2011

Det nya året inleddes på ett bra sätt, kanske det bästa nyåret någonsin av många olika anledningar (bland annat att jag inte fick karatefylla) och nu är jag taggad till tusen inför vad som komma skall.
2011 kommer definitivt bli ett awesome år. Företagsekonomi i vår, eventuellt kompletterat med lite fågelskådning, bibelkunskap eller karaimiska. Oklart vad karaimiska egentligen är, men det kanske är kul att kunna...
I sommar blir det förhoppningsvis lite resor till Korsika, Sardinien eller Sicilien och Taizé. Och jobb, jobb, jobb... Hösten bjuder också på jobb och nån fristående kurs för skojs skull. I November blir det volontärjobb på Sri Lanka vilket är en definitiv ljuspunkt.
Mina nya bröst innebär nya möjligheter, bland annat seriös träning i mina nya grymma joggingbyxor :D Snart får jag även börja duscha normalt, förhoppningsvis redan imorgon. Det ska bli grymt skönt. Nu känns livet bra. Riktigt bra. Lite ångest inför tentan på tisdag, men hur dåligt kan det gå? Det är mitt nya synsätt på livet, hur illa kan det bli? Hur dåligt kan det gå? Vad som än händer så kunde det varit värre.
Dags för lite plugg kanske? Jaaah-aaaa som Alex kompis skulle sagt, ihihihhiiihiihi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0